Sve zarad lepote – pronašli smo snimak bizarne reklame iz 1950ih jedne kozmetičke kompanije

Početak
18/09/2024

Od uklanjanja bora u roku od 30 dana, do učvršćivanja vilice za samo dve nedelje, kozmetičke kompanije su poznate po svojim smelim tvrdnjama i poduhvatima, koji u većini slučajeva i nisu naročito zdravi.

Ali, i ako su takve tvrdnje možda dospele u 21. vek, na sreću, neke od čudnovatijih metoda za njihovo dokazivanje nisu.

Jedna od bizarnijih metoga jeste, pomalo i zastrašujuća takozvana – “atomski test” koju je osmislila jedna kozmetička kompanija, a koja je uključivala premazivanje lica modela radioaktivnom prašinom i korišćenje Gajgerovog brojača da bi se videlo koliko je lice očišćeno od radiacije. Da li je ovo pisanje stranih medija istinito, ne znamo, ali postoji reklama koja tvrdi potvrdno.

Koristeći Gajgerov brojač, uređaj koji naučnici koriste za merenje količine radijacije na datoj lokaciji, kompanija je uspela da dokaže da je njihova krema uklonila više atomske prašine nego tri bezimena proizvoda koja su takođe korišćena.

Iako je u reklami stajalo da je većina prašine skinuta sa lica nesrećne manekenke, istina je da su i male količine dovoljne da dovedu do ozbiljnih zdravstvenih problema.

Reklamu možete pogledati u nastavku:

NEWSLETTER

Prethnodni članak

Kreiran po meri Francuskinja: jasno nam je zašto svi pričaju o jednom ruž-balzamu

Sledeći članak

Najzahvalnija frizura jeseni koju preporučujemo ako ste željni opuštenog i šik izgleda

Ne propustite

Prirodne maske za lice od gline koristile su Egipćanke i Rimljanke, a evo zašto su one savršen saveznik za zdravu kožu

Još od drevnih civilizacija, glina je bila cenjena kao moćan saveznik u

Da li ste se ikada zapitali šta označava broj 5 u nazivu ikoničnog parfema modne kuće Chanel?

U to vreme parfemi na tržištu uglavnom su bili ograničeni na miris

Oličenje senzualnosti: Rom-com usne su veliki trend za 2025. koji olovku za konturisanje ostavlja u senci

Strogo definisane usne zamenjene su romantičnim i mekim mat izgledom koji je