Francuskinje, osim što su često modna inspiracija, svi obožavaju i zbog jednostavnog izraza kada je lepota u pitanju, u kojem je akcenat najčešće stavljen na usne.
Na tom tragu je i novi Biosu balzam francuskog brenda Violette_FR, koji je postao neopisivo popularan, a osmislila ga je kreativna direktorka make up tima francuskog brenda Guerlain, koja je brend lansirala pre tri godine. Violette Serrat je samouka šminkerka i preduzetnica koja je sinonim za pariski šik – njene šiške su njen zaštitni znak, a šminka je uvek savršeno nenametljiva.
Detaljnije o proizvodu:
Reč je o hibridu između karmina i balzama koji je dizajniran da ostavi efekat „ugrizenih usana“, ili na francuskom „bouche mordue“. Bisou balzam dolazi u šest zavodljivih nijansi inspirisanih tradicionalnim francuskim slatkišima iz Violetinog detinjstva.
Bonbon Coquelicot – vatreno crvena
Amour Fou – grimizna nijansa
Bêtise – topla crvena nijansa, najprodavaniji i prva predstavljena boja
Sucette – senzualna, svetlo ružičasta malina
Guimauve – meka koralna narandžasta
Calisson – topla, delikatna nijansa breskve
Svaka nijansa usnama daje meku, prozračnu boju, a istovremeno ih hidrira i hrani.
Bisou balzam je dostupan na zvaničnom Violette_FR web shop-u po ceni od 34 evra, a dolaze i u setovima od dve (54,27 evra) ili tri (81 evra) nijanse. Iako nije najpristupačnija cena, svi koji su je probali tvrde da se itekako isplati.
Njihov prvi melem – Bêtise je najprodavaniji iz te linije i često je nedostupan, pa ako ga uhvatite “na lageru” požurite da ga kupite. Iako je Bisou balzam prvenstveno namenjen usnama, mnoge žene ga koriste i kao svetlo rumenilo.