Foto: Instagram/@bellahadid

Da li biste isprobali novi beauty brend Bele Hadid?

Početak
01/03/2024

Da uticajne ličnosti iskaču iz zone komfora, ali i svoje branše više nas ne iznenađuje, pa je tako i Bella Hadid tajanstveno najavila lansiranje svog novog brenda na svom Instagram profilu.

Kada je Bella Hadid potpisala ugovor sa IMG-om, a onda prošetala pistom za brendove Balmain, Tom Ford, Givenchy i Chanel postala je prepoznatljiva “sila” u modi sama po sebi. Snimila je naslovne stranice tri internacionalna izdanja Vogue-a, prošetala za Atelier Versace, bila deo Givenchy “Bande“ i #BalmainArmije. Takođe u februaru 2017. godine, Bella je najavljena kao nova ambasadorka za Bulgari aksesoare i kao novo lice i ambasadorka TAG Heuer-a.

Međutim, za razliku od svoje sestre, Bella Hadid odlučila je da njeno ime ne ostane samo u svetu mode te se upustila u svet marketinških igrica.

Beverage industrija nije strana poznatim ličnostima, pa se tako pored Kendall Jenner i Travis Scott-a našla i Bella Hadid koja je investirala u ovaj tip biznisa. Kin Euphorics je bila prva kompanija u kojoj se našla kao koosnivač, a koji se bavi proizvodnjom autentičnog bezalkoholnog pića.  

Iako objavljivanjem tizera za brend Orebella nismo saznali mnogo, slutimo da je ovo još jedan beauty brend. Uzevši u obzir da je Hadid podnela zahtev za registraciju žiga 2022. godine za ime brenda Orebella, koja obuhvata proizvode uključujući parfeme, mirisne losione i ulja za telo i lice, mirisne šampone, regeneratore… Takođe, na svom instagram profilu objavila je sliku u prostorijama kompanije Ulta Beauty pre samog tizera.

Brend će možda imati i element aromaterapije, što se uklapa u javni imidž Hadidovih. U intervjuu za Elle 2018. godine, Bella sebe naziva “devojkom esencijalnih ulja”, dok je Gigi Hadid za britanski Vogue 2020. godine rekla da su ona i njena sestra provodile puno vremena sadeći lavandu na porodičnoj farmi u Pensilvaniji tokom zatvaranja zbog pandemije Covid-19.

Da li će Bella Hadid nastaviti svoju kampanju ili će se vratiti modi, videćemo otkrivanjem novih proizvoda koje je manekenka zakazala 5. maja.

Ostavite odgovor

Your email address will not be published.

NEWSLETTER

Prethnodni članak

Otkrivamo – šta simbolizuju sve boje lala?

Sledeći članak

Kako se osloboditi stresa – bolesti 21. veka?

Ne propustite

Izdvajamo kafiće u Subotici koji “stanuju” između zidova istorije

Postoje kafići koji nude odličnu kafu, ali postoje oni koji nude i

Više od sunčanja: Kako da vaš odmor postane avantura?

Odmor tokom leta je trenutak kada možemo da odemo na dužu pauzu

Nostalgičan tekst o letovanju koje je bilo prilika za odmor, a ne za dokazivanje

U vreme kada je “all inclusive“ tek dolazio iz kataloga, a selfi