Foto: Pinterest/@Venetamuse

Kako se osloboditi stresa – bolesti 21. veka?

Početak
01/03/2024

Stres važi za modernu bolest 21. veka, često možemo čuti kako su ljudi napeti i pod stresom i kako ne znaju kako da se opuste i oslobode tog stresa. Međutim, rešenje  problema leži u izučavanju načina za prevazilaženje stresa i prepuštanju lagodnom životu. U nastavku teksta možete pročitati neke savete koji  će vam pomoći da se oslobodite stresa.

Duboko disanje

Koliko puta vam se desilo da vas neko savetuje da duboko dišete kada ste pod stresom? Poznato je da duboko disanje smanjuje osećaj napetosti i stresa, jer kada dišete unosite više kiseonika u mozak i time smanjujete krvni prtisak i otkucaje srca. Postoje mnoge tehnika disanja, a neke od njih su: 1. Vežba trougao; 2. Vežba 4-7-8; 3. Vežba kutija; 4. Disanje uz pomoć dijafragme; 5.Taktičko disanje.

Lavanda

Lavanda je biljka koja ima mnoga terapeutska dejstva, te nje ni čudo što se koristi u regulaciji stresa. Može se koristiti u vidu eteričnih ulja, možete praviti čaj od nje, ili je samo mirisati, jedno je sigurno ublažiće vam osećaj stesa.

Meditiranje

Mnoga istraživanja su pokazala da vam meditacija može pomoći da regulišete stres, tako što ćete duboko disati, biti prisutni u trenutku i truditi se da ne razmišljate previše o onim stvarima koje vas muče, već se treba fokusirati na glas poput mantre koji čujete. Možete meditirati i u ležećem ili sedećem položaju, bitno je samo da pravilno i duboko udišete i izdišete kroz nos.

Limun

Limun je idealan čistač organizma, ali i pored toga on pomaže u smanjenju stresa. Miris limuna blagotvorno utiče na rad mozga, ublažava stres i depresiju i poboljšava koncentraciju. Kako biste se opustili možete mirisati svežu krišku limuna, ili možete sipati par kapi eteričnog ulja limuna na vat i to takođe mirisati.

Hrana

,,Mi smo ono što jedemo“ je izraz koji je poprilično poznat. Ukoliko jedemo konstantno nezdravu i brzu hranu, možemo se osećati bezvoljno i tromo što još više doprinosi našem depresivnom stanju. Međutim, namirnice koje nam mogu pomoći u smanjenu stresa jesu: blitva, slatki krompir, artičoke, jaja, peršun, beli luk, suncokret, brokoli, borovnice i leblebije.

NEWSLETTER

Prethnodni članak

Da li biste isprobali novi beauty brend Bele Hadid?

Sledeći članak

Skriveni dragulji Pariza: Tajne destinacije za vintidž kupovinu

Ne propustite

Nezaboravan dan u prirodi – najbolje ideje za piknik

Piknik je idealna prilika da se odmorite od svakodnevne gužve i uživate

Koje cveće je najbolje saditi u aprilu? Imamo odgovor

April je idealno vreme da obavite pripreme za novu cvetnu sezonu u

Znamo kako da uredite fotografije za estetičan Instagram feed

U digitalnom dobu, Instagram je postao nezaobilazna platforma za izražavanje i deljenje