Foto: Instagran

Unuka Elvisa Prislija u najnovijoj Chanel kampanji

Početak
19/03/2024

Riley Keough, ćerka pokojne Lise Marie Presley i unuka Elvisa Presleya, predvodi najnoviju Chanel kampanju za proleće 2024, rame uz rame sa poznatom holandskom manekenkom Rianne Van Rompaey.

To je, zapravo, priča o dve kuće: vili Noailles na jugu Francuske, i luksuznoj francuskoj modnoj kući Chanel. Ovaj par deli dugu i bogatu istoriju, a u novoj kampanji za ready-to wear kolekciju proleće/leto ’24, glavne uloge igraju glumica Riley Keough i model Rianne Van Rompaey, dok se ta veza nastavlja kroz uvek sjajan objektiv Inez & Vinoodh.

Vila Noailles, smeštena u Hyèresu na Azurnoj obali, dizajnirana je 1923. godine za Charlesa i Marie-Laure de Noailles, dva strastvena pokrovitelja umetnosti – dok je Marie-Laure i sama umetnica. Zajedno su sakupljali avangardne komade svih vrsta umetnosti, a ni moda nije bila izuzetak.

Marie-Laure često je nosila visoku modu Gabrielle Chanel, sa kojom je postala bliska prijateljica, zajedno sa eklektičnom grupom drugih umetnika: Pabla Picassa, Alberta GIacomettija, Mana Reja i OSTALIH.

Obučena u prolećno-letnju kolekciju za 2024., dugogodišnja Chanel manekenka, Rianna van Rompaey, pojavljuje se zajedno sa glumicom, rediteljkom i producentkinjom Riley Keough, novom ambasadorkom brenda, u kampanji. Volela sam Chanel od malih nogu, kaže Keough. Predstavljati Kuću sada je čast. To je najlepša i najinspirativnija kuća. Za mene, Chanel žena predstavlja toliko toga – sofisticiranost, eleganciju, umetnost, hrabrost, integritet.”

NEWSLETTER

Prethnodni članak

Gucci objavio dokumentarac o novom kreativnom direktoru

Sledeći članak

Dries Van Noten napušta svoju modnu kuću

Ne propustite

Mirjana Marić – srpska Koko Šanel koja je “dovela” visoku modu na naše prostore

Mirjana Marić uvela je visoku modu u Jugoslaviju i svojim modelima ostavila

Stil o kojem se priča – modni izbori Jelene Đoković tokom trajanja Vimbldona

Za ljubitelje tenisa turnir na Vimbldonu predstavlja epicentar sportskih dešavanja, dok pobeda

Moda i Olimpijske igre u Parizu: predstavljena zajednička nit dve “discipline”

Moda kao najbitnija stavka francuske prestonice postavlja temelje za spektakularan prikaz zajedništva