Tri slavna glumca predstavila nove PRADA kapute u koje ćete se zaljubiti

Foto: Prada

Glumci Jeff Goldblum, Damson Idris i Rami Malek stali su pred objektiv Dejvida Simsa i ispričali jedinstvene modne priče sa glavnim ciljem Pradine kampanje – predstavljanje kolekcije koja je savršena kombinacija pragmatizma i elegancije.

Svakog od njih prati određeni simbol, Goldbluma plišani meda (što simbolizuje udobnost), Maleka sveća koja gori, a Idrisa balon sa paukovom mrežom, što se može tumačiti na više načina kao „zapaljiv“, udoban i misteriozni stajling.

Nije greška ni ukoliko publika u ovim simbolima pronađe totalno drugačiju poruku. Zato je kampanja i tu – da svako doživi ovu kolekciju na svojstven način.

Modeli su predstavljeni u tri celine, i spadaju u ono što se naziva univerzalna odeća. Kolekcija na više načina briše granice između muške i ženske odeće, a u centru pažnje su elegantni kaputi sa krznom i jednostavni i nikad efektniji kožni mantili.

Kampanja je, kao što i sami možete da zaključite – jednostavna, ali efektna i jedinstvena.

Odgovorite

Your email address will not be published.

Prethodni članak

Pet modnih komada koje svaki muškarac treba da ima do tridesete

Sledeći članak

Muškarci, zašto grešite?

Poslednje od Muškarci