Porodična tradicija duga 77 godina – sve o brendu Cesare Paciotti koji se proslavio zahvaljujući ženskoj potpetici

Početak
07/02/2025

Nebrojano puta smo govorili o osećaju i kreativnosti Italijana kada je reč o modi. Pored toga što je Italija poznata po svojoj kulturi i istoriji, zadivljujućoj arhitekturi, neverovatnoj hrani, ova država prepoznatljiva je i po unikatnim modnim brendovima.

Trst, Milano i Rim predstavnici su i nosioci italijanskih brendova u svetu. Dolce & Gabbana, Versace, Gucci, Prada, jesu jedan od razloga zašto su Italijanke i Italijani među najstilizovanijim ljudima u svetu.

Foto: Cesare Paciotti

Još jedan u nizu italijanskih brendova jeste Cesare Paciotti (Čezare Pačoti) o kojem se malo govori. Ovaj stilista i preduzetnik od malena je pokazivao interesovanje za umetnost i modu. Sopstvena ubeđenja usmerila su ovog stilistu da upiše i završi studije umetnosti, zabave i i muzike na Bolonjskom univerzitetu.

Ali, istorija Cesare Paciotti brenda zapravo počinje za Đuzepeom i Sesilijom Pačoti, Čezarovim roditeljima, 1948. godine, kada ovi vizionari osnivaju kompaniju za obuću.

U početku ovaj dvojac veliku pažnju posvećuje proizvodnji obuće, koja je bila ručno pravljena, od visoko kvalitetnih materijala. Ljubav i strast prema modi, rodtelji su preneli i svojoj deci, Čezaru i Paoli. Kako je Čezare studirao, zatim i putovao svetom, porodični biznis preuzima 1980. godine.

Nakon što je preuzeo glavnu kreativnu ulogu u kompaniji, brendu dodeljuje ime Cesare Paciotti, po kome je i dan danas ostao poznat u svetu mode.  

Kako je ovo porodičan biznih pre svega, Čezarova sestra, Paola, brine o operativnim stvarima. Zaštitni znak ovog brenda jeste bodež, što predstavlja jaku simboliku.

Na samom početku svoje kreatorske karijere, ovaj brend se bavio kreiranjem klasične muške obuće, dok svoju popularnost doživljava lansiranjem kolekcije ženskih potpetica.

Sa rastom brenda, ova kuća, širila je svoje sektore, te e danas bavi dizajniranjem satova, kaiševa, naočari, majica i donjeg veša. Kako stoji i na sajtu ove kompanije, svoje zasluge i priznanja kupaca postigli su mešavinom senzualnosti, glam-rok detalja i “jačine”.

Cesare Paciotti u okvru svoje kompanije ima čak lansirane tri etikete: Cesare Paciotti, Cesare Paciotti 4US, posvećenoj prodaji i proizvodnji obuće i torbi, dok neki etiketu 4 US nazivaju linijom za sport i slobodno vreme, i Cesare Paciotti Jewellery, kolekciju nakita.

Foto: Instagram/@paciotti

Poznati koji su bili zaštitna lica ovog brenda jesu mnogobrojne svetske zvezde poput Chloe Bailey, Beyoncè, Måneskin, Eva Longoria i Paris Hilton.

Naslovna fotografija: Cesare Paciotti

Ostavite odgovor

Your email address will not be published.

NEWSLETTER

Prethnodni članak

S Titanikom su potonule i njegove kreacije – priča o Čarlsu Vortu, kreatoru kojeg su nazivali “ocem visoke mode”

Sledeći članak

Kratka istorija nekadašnjih prvih redova revija velikih modnih kuća, kojima današnji ne mogu ni prići

Ne propustite

Verovala je u svoje snove i u jednu staklenu teglicu kreme – ko je bila Estée Lauder?

Kompanija Estée Lauder saopštila je protekle nedelje da je njen direktor, Leonard

Istorija bikinija – dan kada je Louis Reard napravio modnu revoluciju

Da li znate da je francuski dizajner Louis Reard (Luj Reard), 1946.

50 godina Bottega Venete: kako je bez logotipa postala sinonim za luksuz?

Kompaniju Bottega Veneta osnovali su 1966. godine u Vićenci Mikele Tadei (Michele