Glumica Pamela Anderson jedna je od retkih koja zahvaljujući svojoj iskonskoj, prirodnoj lepoti dotačinje modne vrhove. Ova uspešna dama, samo u 2023. godini objavila je memoare Love, Pamela; pridružila se Pandorinoj grupi ambasadora nakita i krenula na press turneju u velikom stilu, tako da je postala jedna od najtraženijih zaštitnih lica.
Potražnja za njom odigrala se nakon Nedelje mode u Parizu prošlog septembra, kada se pojavila u opuštenom outfitu i bez šminke – što je izazvalo pompu na internetu. Dok Andersonova kaže da nije nameravala da postane viralna sa izgledom bez šminke, nije teško shvatiti zašto je uzeo maha.
Sada, ona predvodi još jedno lansiranje – ovog puta za brend Proenza Schouler iz Njujorka. Fotografisana od strane Davita Giorgadze i stilizovana od strane Thistlea Browna, kampanja SS24, koja debituje sada, prikazuje Pam u svoj njenoj potcenjenoj slavi.
Nova kolekcija bazirana je na „unutrašnje kvalitete koji definišu Proenzu Schouler i našu ženu“, prema navodima brenda: „odrasla, urbana, inteligentna, bez žrtvovanja mladalačkih kvaliteta eksperimentisanja i igre“.