Prada grupa je dostigla rast prodaje od 17% u četvrtom kvartalu godine. Znatne uspehe postigli su brendovi Prada i njen sestrinski brend Miu Miu. Prodaja Miu Miu brenda u četvrtom kvartalu dostigla je neverovatan skok od 82%, dok je vodeća marka Prada dostigla nešto manji skok od 10%.
Prada grupa je uspela da nadmaši sva očekivanja u 2023. godini. Naime, analitičari su predviđali rast prodaje od 14%, dok je grupa uspela da ostvari rast od 17%. Takođe, zabeležen je i veliki porast prihoda, od 12%. Prihodi koje su ostvarili iznose 4,73 milijarde evra, što je premašilo srednjoročni cilj postavljen 2021. godine koji iznosi 4,5 milijardi evra.
Mnogi ovaj neverovatni uspeh pripisuju Pradinim najlonskim rančevima, kao i kolekciji ,,Ready-to-wear” Mijuči Prade (Miuccia Prada), koja je ujedno i vlasnica ovog brenda. Smatra se da je to doprinelo da brend Prada postane globalni fenomen.
Ogromni uspeh Prada grupe, naročito u poslednjem kvatralu 2023. godine, potvrdio je i izveštaj Lyst index platforme. Ova platforma kvartalno objavljuje, posle svaka tri meseca u godini, najpopularnije proizvode. Kriterijumi za rangiranje su: pretrage na platformi, pretraga i pregledi samih proizvoda, prodaja, spominjanje u društvenim medijima, kao i statistika aktivnosti i angažovanja u svetu. U poslednjem izveštaju ove kompanije, Prada je zauzela prvo mesto, dok je na drugom mestu bio Miu Miu brend.