Foto: LACOSTE

Kako je nastao Lacoste? Brend koji Đoković rado bira za velike mečeve

Početak
16/07/2023

Prvi reket sveta Novak Đoković bori se za još jednu titulu šampiona Vimbldona mečom protiv španca Karlosa Alkaraza. I na ovom trijumfu odabrao je da bude odeven od glave do pete u Lacoste.

Saradnja između pomenutog francuskog brenda i srpskog asa počela je 2017. godine i traje i danas. Lojalnost je ono što su čelnici ove kuće prepoznali u Novaku i odabrali ga za zaštitno lice.

“Zahvalan sam, čast mi je i privilegija što počinjem novo partnerstvo sa najstarijim teniskim brendom. Lakost ima veliku istoriju u svim sportovima, a Rene Lakost bio je neko ko je uneo revoluciju u tenis, ali i u modu, pre svega polo majicama. Prepoznatljiv stil i dizajn u koji ću se uklopiti – Lakost prati trendove, a istovremeno zadržava svoj identitet”, rekao je Novak jedom prilikom i nastavio:

“Moji otac i majka nose Lakost ceo život. Kao mlađi, kada god bih otvorio ormar tate tu bi se nalazile različite boje Lakosta. Tako da sam i ja nosio, sve dok nisam postao više vezan za sponzorske ugovore. Drago mi je što ću obnoviti i malo dopuniti očevu kolekciju”, rekao je Đoković.

Foto: LACOSTE

Baš kao 2012 godine, saradnja sa postojećim sponzorom raskinuta je pred Rolan Garos. Tada je Novak posle nešto više od dve godine provedene u “Serđo Takiniju” potpisao ugovor sa “Uniklom”.

U poteri za potpisom Srbina bio je i američki “Najki” (Nike), možda i najveći “igrač” na teniskom tržištu, ali ih je Đoković odbio čak tri puta. Srpski igrač odlučio je da prihvati ponudu ‘najpoznatijeg krokodila’ na svetu, ali nam dužina ugovora i finansijski detalji nisu još uvek poznati.

Kratka istorija brenda

Kada je reč o istorijatu ovog modnog brenda za sportiste, godine 1933. kompaniju su osnovali predsednik tada najveće francuske firme za proizvodnju trikotaže Andre Gije i poznati teniser Rene Lakost.

Rene je bio poznati teniser tog doba, a nadimak ‘Aligator’ dobio je od američkih medija, pa otud i zvaničan logo kompanije. Krajem 2012. godine “Lakost” je kupio je švajcarska holding kompanija “Braća Maus”.

Posle prodaje, 50% kompanije je ostalo pod familijom Lakost, a administrativno sedište i dalje se nalazi u Francuskoj. Kompanija je poznata po proizvodnji odeće, obuće i parfema.

Lacoste je brend sa najdužom “teniskom istorijom”, a njegovu specifičnost potvrđuje i to što je jedan od generalnih sponzora nekoliko značajnih turnira, od kojih su svakako najveći Australijan open i Završni Masters u Londonu.

NEWSLETTER

Prethnodni članak

Kome danas na Vimbldonu pripada stolica princeze Dajane?

Sledeći članak

365 dana do Olimpijskih igara u Parizu – donosimo vam stvari koje niste znali

Ne propustite

Kompanija Lacoste podržala Novaka Đokovića zanimljivom verzijom logotipa

Kompanija Lacoste tehnički sponzor Novaka Đokovića, pružila je podršku najboljem teniseru sveta

Kakav uticaj Olimpijske igre u Parizu imaju na Nedelju visoke mode?

Logistički izazovi, reorganizacija i previsoki troškovi… Olimpijske igre još nisu počele, ali

Rolan Garos: Da li je Novak Đoković preuzeo titulu “kralja šljake” Rafaelu Nadalu?

U svetu tenisa pored mnogobrojnih turnira tokom godine postoje četiri prestižna izdanja