“Šio mi ga Đura”, izraz je danas za nešto promašeno ili uzaludno urađeno, međutim, nekada je to bio odgovor na kompliment udeljen za lepo odelo, koji se mogao čuti u centru Beograda početkom prošlog veka.
Ime se vezuje za krojača Đuru Janoševića, koji je 1889. godine osnovao krojačku radnju u Knez Mihailovoj ulici u Beogradu. Đura je važio za vrlo uglednog krojača kod koga su imućni ljudi šili odela. Njegov rad je bio cenjen u celom gradu, pa se tako na pitanje odakle je odelo sa ponosom odgovaralo: “Šio mi ga Đura!”.

Đurin krojački salon nije bio poznat samo po kvalitetno urađenim odelima, već i po njegovom nepogrešivom marketinškom umu, modnim revijama, oglasima u novinama, ali i krađama koje su bile, nažalost, neminovne kada je u pitanju tako vrtoglav uspeh poput njegovog.
Prve modne revije u Beogradu se vezuju baš za njega. On je u svom salonu prvu modnu reviju organizovao još 1928. godine. Naime, Janošević bi na početku svake kolekcije napravio modnu reviju, kojom bi prikazao nove trendove za predstojeću sezonu i to sa pravim manekenkama, koje je tražio preko oglasa u dnevnim novinama.

Modu sa početka 20. veka činio je sako širokih ramena, špicastih revera i visokog struka, bela košulja i pantalone do članaka koje se sužavaju ispod kolena. Bio je popularan takozvani oksfordski stil, kao i prsluk koji se oblačio preko košulje, a uz njega je išao trench mantil za kišu. Siva i smeđa boja su bile u trendu, a obavezni modni detalj bio je šešir izrađen od filca ili štofa.
Pored toga što je uvodio modne trendove, Đura bi i danas mogao da zadaje domaće zadatke stručnjacima za marketing. Janoševićevo ime i prezime krasilo je autobus broj 1 u prestonici, što je predstavljalo prvu pokretnu reklamu, kojom je, na praktičan način, širio i promovisao svoj brend.
Kako Đurina odela nije mogao da priušti svako, verovatno je ovaj izraz vremenom dočekivan s nevericom, pa ga danas korisitimo kao reakciju na neko neubedljivo objašnjenje ili pokušaj prevare.