Modna kuća Valentino predstavila je najnoviju kampanju za kolekciju pod nazivom “Pavillion des Folies”.
Nakon održane revije tokom septembra 2024 kada je kreativni direktor ove modne kuće, Alessandro Michele (Alesandro Mikele) svojom kreacijom Pavillion des Folies “podelio publiku”, na red je došla njena kampanja, u domaćem okruženju, prilikom čega su i sami dizajni dobili novi oblik.

Kreativni direktor Alessandro Michele radi sa klasičnim siluetama, ali ih spaja kako bi stvorio fantastičan, nadrealistički izraz u svojim kreacijama.

Više o kolekciji
Osamdesete, zajedno sa nasleđem modne kuće Valentino, bile su pokretačka snaga kolekcije za sezonu proleće/leto 2025. Svaki model unosi različit vibe u kampanju, ali i dalje odražava ukupnu avangardnu estetiku po kojoj su i Michele i Valentino poznati.
Fotograf Glen Luchford uspeo je da oživi ovu nestvarnu viziju dizajnera kroz filmske fotografije, spajajući budućnost i vintage momenat kolekcije. Kampanja ističe prepoznatljive italijanske dizajne, kao što su haljine sa dodatkom mašni, suknje sa volanima i čarape od čipke.
Boje dominantne u kolekciji: Duboko crvena, bela i klasične crne nijanse dodatno pojačavaju siluete kreacija.

Primetili bismo da aksesoari zauzimaju centralno mesto, ukljućujući torbe Nellcôte prekrivene metalnim detaljima i Vain clutch torbama koje su suprotnost od prethodnih. Cipele sa malom potpeticom, uz poneki detalj trake, upotpunjuju ove čudno sofisticirane izglede.





Pročitajte još: Znamo ko je novi kreativni direktor modne kuće Valentino