Luksuzni gigant LVMH (Moët Hennessy – Louis Vuitton S.A) predstavio je u ponedeljak ugovor o sponzorstvu Olimpijskih igara sledeće godine u Parizu na čelu sa prestižnim modnim kućama Louis Vuitton i Dior, kao i brendom Chaumet, koji će dizajnirati medalje za ovaj događaj.
LVMH će takođe sponzorisati sportiste, uključujući francuskog plivača Leona Maršanda, a brend Sephora će stajati iza olimpijske baklje, saopštio je ovaj modni gigant.
Pomenute modne kuće će odevati francusku delegaciju, a očekuju se i zanimljiva iznenađenja koja pripremaju.
Uslovi ugovora o kojima je pregovarao Antoan Arno, naslednik predsednika i izvršnog direktora LVMH Bernara Arnoa, nisu otkriveni.
Očekuje se da će ovaj ugovor koštati oko 150 miliona evra (oko 160 miliona dolara) i uključivati promocije fokusirane na grupu, kao i na njene najveće modne i šampanjske etikete, rekla je osoba bliska pregovorima.
„Ove Olimpijske igre su prilika da Francuska zablista“, rekao je Antoan Arno prilikom zvaničnog saopštenja.
Na marginama godišnjeg sastanka akcionara LVMH-a, Antoan Arno je rekao da se može očekivati da ceremonija otvaranja, koja će biti održana duž reke Sene, bude najgledaniji događaj u istoriji Olimpijskih igara.
Drugi sponzori globalne sportske izložbe su Airbnb (ABNB.O), Alibaba (9988.HK), Coca-Cola (KO.N) i Tojota