Foto: LVMH/Printscreen/Instagram

Kako će izgledati Olimpijske igre u Parizu kada velike modne kuće umešaju prste?

Početak
26/07/2023

Luksuzni gigant LVMH (Moët Hennessy – Louis Vuitton S.A) predstavio je u ponedeljak ugovor o sponzorstvu Olimpijskih igara sledeće godine u Parizu na čelu sa prestižnim modnim kućama Louis Vuitton i Dior, kao i brendom Chaumet, koji će dizajnirati medalje za ovaj događaj.

LVMH će takođe sponzorisati sportiste, uključujući francuskog plivača Leona Maršanda, a brend Sephora će stajati iza olimpijske baklje, saopštio je ovaj modni gigant.

Pomenute modne kuće će odevati francusku delegaciju, a očekuju se i zanimljiva iznenađenja koja pripremaju.

Foto: LVMH/Printscreen/Instagram

Uslovi ugovora o kojima je pregovarao Antoan Arno, naslednik predsednika i izvršnog direktora LVMH Bernara Arnoa, nisu otkriveni.

Očekuje se da će ovaj ugovor koštati oko 150 miliona evra (oko 160 miliona dolara) i uključivati promocije fokusirane na grupu, kao i na njene najveće modne i šampanjske etikete, rekla je osoba bliska pregovorima.

Foto: LVMH/Printscreen/Instagram

„Ove Olimpijske igre su prilika da Francuska zablista“, rekao je Antoan Arno prilikom zvaničnog saopštenja.

Na marginama godišnjeg sastanka akcionara LVMH-a, Antoan Arno je rekao da se može očekivati da ceremonija otvaranja, koja će biti održana duž reke Sene, bude najgledaniji događaj u istoriji Olimpijskih igara.

Foto: LVMH/Printscreen/Instagram

Drugi sponzori globalne sportske izložbe su Airbnb (ABNB.O), Alibaba (9988.HK), Coca-Cola (KO.N) i Tojota

NEWSLETTER

Prethnodni članak

Priča iz aviona – kako je čuvena Hermès Birkin torba nazvana po jednoj glumici?

Sledeći članak

Deo visokog društva: kako je 1860. godine nastala juvelirnica Chopard?

Ne propustite

Bile isključivo deo donjeg veša – kako su nastale majice?

Majice – neizostavan deo garderobe za svakodnevno korišćenje i uklapanje u različite stilove

Rolex Daytona – legendarni dizajn jednog od najskupljih satova na svetu

Još od davnina sat na ruci predstavlja prestiž, moć i statusni simbol.

Istorija bikinija – dan kada je Louis Reard napravio modnu revoluciju

Međunarodni dan bikinija, koji se proslavlja svake godine u julu, obeležava godišnjicu