Foto: Hodinkee/Tiffany Wade

Deo visokog društva: kako je 1860. godine nastala juvelirnica Chopard?

Početak
26/07/2023

Skoro da ne postoji osoba na svetu koja nije čula za prestižnu kuću nakita Chopard, osnovanu 1860. godine, što je čini jednom od starijih juvelirnica.

Ovaj luksuzni švajcarski brend osnovao je časovničar Louis-Ulisse Chopard i koji je nasledio njegov unuk Paul Andre. 1963. godine, posle čega je Chopard prodat zlataru i časovničaru Karlu Scheufeleu III i do danas ostaje pod njime.

Porodica Scheufele koja je nasledila Chopard, njegovo je srce i temelj. Članovi izražavaju snagu srodstva, solidarnosti i sposobnost da razvijaju brend na trajan, dosledan i plodonosan način. Porodični duh predstavlja osećaj tradicije, ilustrujući trajnost porekla kompanije, kroz njenu istoriju ali i sadašnjost. Isti duh oličava ljudsku dimenziju koja upravlja i unutrašnjim i spoljnim odnosima. Danas se u radionicama ove kuće nakita vrši više od 50 tehnika, uključujući neke od najređih i najsloženijih. One omogućavaju slobodniji i inovativniji kreativni izraz, u kombinaciji sa stalnom težnjom ka perfekciji, garantujući na taj način najviši standard kvaliteta.

Kratka istorija

Jedna od prvih kolekcija brenda Chopard bila je Happy Diamonds. U nju su bili uvršteni unikatni satovi i nakit sa dijamantima i safirima. Odmah iza ove kolekcije u svet luksuza uplovila je sportska kolekcija satova. Ubrzo zatim, osamdesetih godina, Hong Kong, Beč i naravno Ženeva dobijaju i oficijalna prodajna mesta proizvoda.

Chopard u svemu vidi indpiraciju za svoje linije nakita – od Mille Miglia sportske kolekcije inspirisane italijanskim trkama old tajmera, preko , L.U.C. kolekcije masivnih i klasičnih muških satova izrađenih u čast Louis-Ulysse Choparda do ostalih svetskih poznatih kolekcija kao što su Happy Sport, Happy Spirit, Classiques, Your Houre, La Strada i Haute Horlogerie.

Postoji i jedna specijalna kolekcija u radu brenda pod nazivom – Elton Džon (Elthon John). Ova kolekcija predstavlja doprinos humanitarnom fondu u borbi protiv side.

1998.  godine kompanija je započela saradnju sa Filmskim festivalom u Kanu. Pre deset godina nova era Kanskog festivala je otpočela novom redizajniranom nagradom Zlatna palma. Za redizajn bio je zadužen sin Karla Scheufele-a vlasnika Chopard kompanije, Gruosi Scheufele. Od tada svake godine Chopard kompanija je zadužena za nakit koji nose poznate ličnosti na crvenom tepihu. Pored toga, kompanija Chopard je poznata kao sponzor mnogih drugih glamuroznih svetskih manifestacija.

Zahvaljujući vrhunskim majstorima juvelirstva, Chopardovi stvaraoci unikata ipak prilagođavaju svoja dela svačijem ukusu. Kao i Cartier, Chopard je deo akesesoara visokog društva.

NEWSLETTER

Prethnodni članak

Kako će izgledati Olimpijske igre u Parizu kada velike modne kuće umešaju prste?

Sledeći članak

Kako su 1900. godine Beograđanke odećom šokirale društvo?

Ne propustite

Kan 1980: dan kada je ceo svet saznao za prizrensku svilu i stari srpski nakit

Bila je jedna od najboljih srpskih glumica, što je potvrdila i nagrada

Zanimljivost o Maison Margieli – modnoj kući koja intrigira javnost

Kako to obično biva svakog prvog ponedeljka u maju, jedan od najglamuroznijih

Evolucija haljina kroz istoriju: šta se promenilo?

Moda i stil su ključna obeležja koja povezujemo sa različitim istorijskim periodima.