Znamo kako da uredite fotografije za estetičan Instagram feed

Početak
09/04/2024

U digitalnom dobu, Instagram je postao nezaobilazna platforma za izražavanje i deljenje vizuelnih priča. Svi koji koriste ovu popularnu društvenu mrežu žele da njihov Instagram feed bude vizuelno privlačan i jedinstven.

Jedan od ključnih alata za postizanje tog cilja su filteri, digitalni efekti koji mogu značajno promeniti izgled fotografija i doprineti estetskoj ravnoteži celokupnog feed-a. U ovom tekstu predlažemo vam par filtera kojima možete urediti vaš Instagram feed koji će privući pažnju i stvoriti jedinstvenu vizuelnu priču.

Old money:

  • exposure -53
  • brilliance -41
  • shadows -19
  • contrast -31
  • brightness -21
  • saturation -7
  • warmth +42

Coffee/Dark academy:

  • exposute -100
  • brilliance +100
  • highlights -100
  • shadows -12
  • contrast -38
  • brightness -11
  • black point -34
  • saturation -21
  • vibrance -42
  • warmth +100
  • vignette +46

Golden hour:

  • exposure -39
  • highlights -30
  • shadow +59
  • contrast +7
  • brightness -27
  • saturation -11
  • vibrance +63
  • tint +29

White minimal:

  • exposure +20
  • brilliance +70
  • highlights +30
  • shadows +15
  • black point -5
  • saturation +10
  • vibrancy -20
  • sharpness +20

Golden Brownie:

  • exposure -20
  • brilliance +30
  • highlights -50
  • shadows +40
  • contrast -15
  • brightness +20
  • black point -10
  • saturation +16
  • vibrancy +18
  • sharpness +5

Uređivanje Instagram feed-a uz pomoć filtera predstavlja umetnički izazov koji zahteva pažljivo planiranje i osećaj za estetiku. Odabir pravih filtera može u mnogome poboljšati celokupni izgled profila, stvarajući doslednu i privlačnu vizuelnu priču koja će ostaviti snažan utisak na posetioce.

Važno je eksperimentisati sa različitim filterima, prilagoditi ih svom stilu i uskladiti sa temom profila kako bi se postigao željeni estetski izgled. Kombinovanjem kreativnosti i tehničke veštine, svako može stvoriti Instagram feed koji će se istaći u moru digitalnih sadržaja i privući pažnju ciljane publike.

NEWSLETTER

Prethnodni članak

Može li Kejt da nadmaši popularnost princeze Dajane?

Sledeći članak

Sezona razgledanja Beograda iz otvorenog autobusa je počela

Ne propustite

S decembrom počinje i razmišljanje o ukrašavanju novogodišnje jelke – donosimo vam ultimativne ideje

Kako ukrasiti jelku ove godine?  Već tokom prvih zimskih dana, dok se

Oksfordski univerzitet otkrio reč godine – Šta simboliše “brain rot” u današnjem društvu?

“Oxford University Press” tradicionalno je izglasao reč godine. Reč koja je jakom

Da li znate da je Anne Hathaway bila žena Vilijama Šekspira? Imamo objašnjenje za ovu istorijsku, vrlo čudnu ispreplitanost

U 21. veku svima je dobro poznato ime Anne Hathaway (En Hatavej),