Foto: Instagram/ @elisamariastyile

Ohh cherry! Kako je tamno crvena postala boja sezone?

Početak
30/10/2023

Hladni dani boje višnje…

Sa dolaskom jesenjih i zimskih dana, modna paleta boja obično se svodi na zagasite nijanse i neutrale boje, medjutim, na iznenađenje svih cherry red ili boja višnje postaje boja sezone. 

Iako možda i nije tako neuobičajena za ovo doba godine u svetu lepote, svet mode je svakako uzdrmala, te je gotovo nemoguće ne primetiti je u svakom butiku. Najpopularniji su aksesoari u vidu tašni i cipela boje višnje, a moramo se složiti i da je to najjednostavniji i najpraktičniji način na koji neko može ispratiti ovaj trend i prilagoditi ga svom ličnom stilu.

GUCCI, Foto: Rebag

Modeli torbi koji liče na Gucci modele trenutno drže ljubitelje mode u šaci, isto kao i takozvane slingback salonke na štiklu ili neki od modela dubokih čizama na štiklu.

Ipak, kako je svet mode preplavljen komadima ove boje, mnogi se odlučuju na smeliji korak, te biraju stejtment komade boje višnje ili čak stilizuju monohromatske (jednobojne) koji zapravo izgledaju šik i svedeno. 

Foto: Instagram/ @elenahiadaa

Crveni karmin oduvek važi za vanvremneski, a posebno je često vidjen tokom prazničnih prilika, međutim, kako nam se trenutno vraćaju trendovi iz 90-ih, način šminkanja usana tadašnjih super-modela, sa tamnom olovkom za usne i sjajem, sada postaje nova senzacija i to upravo u kombinaciji sa ovom  trentno najpopularnijom varijacijom crvene. 

Foto: Instagram/@kyliejenner

Cherry lips efekat, kako ga šminkeri zovu, postiže se tako što se na usne iscrtane tamno braon olovkom i popunjene karminom boje višnje, stavlja providni sjaj. Ovakav look u modu je možda i nesvesno vratila Kajli Dzener, iako je često vidjan i na pistama visoke mode i u modnim editorijalima prestižnih časopisa.

Isto nepisano prvilo koje važi za crveni karmin, odvajkada važi i za crvene nokte. Elegancija, glamur, sofisticiranost,  samo su neke od reći kojima opisuju ovaj manikir u salonima. Uz to, u poslednje vreme društvenim mrežama hara teorija o crvenim noktima, po kojoj su žene koje nose ovu boju na noktima privlačnije muškarcima, ali i zadovoljnije sobom, te imaju više samopouzdanja i srećnije su. 

Foto: Instagram/@mariannnan

Teoretičarkama ove zavere je cherry red trend stigao u pravo vreme, ali bez obzira na tačnost ovih tvrdnji, preporučujemo vam da i vi ove sezone uskočite u vagon boje trule višnje.

NEWSLETTER

Prethnodni članak

Poznata svetska dizajnerka Elisabetta Franchi prvi put u Beogradu

Sledeći članak

Šta nam to Jacquemus sprema pred praznike?

Ne propustite

Kratka istorija nekadašnjih prvih redova revija velikih modnih kuća, kojima današnji ne mogu ni prići

Nedelja mode u Njujorku je u toku i trajaće do 11. februara,

Porodična tradicija duga 77 godina – sve o brendu Cesare Paciotti koji se proslavio zahvaljujući ženskoj potpetici

Nebrojano puta smo govorili o osećaju i kreativnosti Italijana kada je reč

Modna kuća Maison Margiela nije dugo čekala na novog kreativnog direktora – ko je Glenn Martens?

Glenn Martens imenovan je za novog kreativnog direktora modne kuće Maison Margiela.