Foto: Pinterest/ vaniitas.com

Zanimljivost o Maison Margieli – modnoj kući koja intrigira javnost

Početak
11/05/2024

Kako to obično biva svakog prvog ponedeljka u maju, jedan od najglamuroznijih događaja u svetu džet -seta, Met Gala i ove godine je ostavio za sobom odredjeni utisak i povod za špekulaciju.

Crveni tepih jeste mesto na kome se mnogobrojne poznate ličnosti pojavljuju kako bi promovisale sebe. Pored poznatih, koji odnesu najveću slavu sa ovakvih događaja, jedna od najbitnijih stavki jeste i to kako su obučeni i čije kreacije nose. Razne manifestacije služe kao podsetnik, da najcenjeniji brendovi i dalje drze svoje liderske pozicije, ali su i odlična prilika za promociju onih manje poznatih. Ove godine apsolutni pobednik u ovom delu predstavljaju jeste brend Maison Margiela, što nas nakon fascinantne revije visoke mode u Prizu i nije toliko iznenadilo.

Koliko znamo o ovom brendu?

Ovaj brend osnovan je 1998. godine, sa sedištem u Parizu, a njegovi osnivači su Jenny Meiners i Martin Margiela. Poznati su po nekonvencionalnim materijalima i avangardni kreacijama koje iznova odusevljavaju i pomeraju granice mode. U prilog tome koliko je autentičan govori i to da modne revije i predstavljanja ovog brenda širem auditorijumu mogu da budu u uglovima ulica ili na stanicama metroa. Pored odeće i obuće, bave se proizvodnjom kućnih potrepstina, parfema, nakita, modnih detalja… Još jedna zanimljivost vezana za ovu kuću jeste i to da na revijama njihovi manekeni i manekenke hodaju sa prekriveni glavama kako ne bi skrenuli pažnju sa kreacija.

Danas, ulogu kreativnog direktora brenda obavlja jedno od najpoznatijih imena u svetu mode – Džon Galijano.

Kako prepoznajemo ovaj brend na crvenom tepihu?

Foto: Pinterest

Kako smo već napomenuli da je ovaj brend apsolutni pobednik Met Gale i da je obukao neke od najpoznatijih ličnosti poput Zendaje, Bed Banija, Gvendolin Kristi, Kim Kardašijan i drugi. Upravo na ovim događajima, često primećujemo jedan zanimljiv detalj, koji mnogo dovodi do velikih zabuna i nagađanja. Prilikom razgledanja fotografija sa događaja, neretko primečujemo čudne detalje, nalik belim flasterima, na nekim vidnim mestima i to kod upravo kod zvanica koje nose Margieline Couture komade. Mnogi se prvo zapitaju, šta im se to desilo, dok je odgovor skroz drugačiji i mnogo bezazleniji. Kako smo napomenuli da je Maison Margiela specifičan u svemu, tako je i po pitanju svog zaštitnog znaka. Za razliku od mnogobrojnih modnih kuća koje godinama smišljaju svoje autentične potpise po kojima će ostati zauvek upamćeni i prepoznatljivi, ovaj modni ekscentrik odlučio se za nešto totalno drugačije. On nema potpis, a njegov zaštitni znak jeste bela prazna etiketa, a četiri zasivena šava doživela su besmrtnost i danas ih viđamo na svim specijalno rađenim komadima poznatih. Uprkost standardnoj praksi, imamo i brojeve na etiketama koji su povezani direktno sa linijom iz koje dolazi komad odeće, što je odlika ready to wear linija Šta je sledeći poduhvat ovog avangardnog brenda ostaje nam da vidimo.

Ostavite odgovor

Your email address will not be published.

NEWSLETTER

Prethnodni članak

Da li ste zapazili sve sitnice na ovogodišnjoj Met Gali? – Tajna je u detaljima…

Sledeći članak

Jacquemus nas je još jednom “kupio” estetikom: objavljeni kadrovi novog butika na Azurnoj obali

Ne propustite

Istorija Jimmy Choo brenda – od napuštene bolnice i nemaštine do luksuza i reputacije

Kao sin malezijskog obućara Džimi Čo (Jimmy Choo) je radio sa ocem

Istorija Nedelje mode u Londonu koja je organizovana tek 40 godina posle Njujorka

Nakon Nedelje mode u Njujorku, koju smo ispratili nedavno, sada je na

Trench kaput – istorija ikoničnog modnog komada koji nosimo tokom (svake) jeseni

Jedan mit koji je dobro poznat o kaputima, jeste to da su