Čuveni modni kreator, Tommy Hilfiger, posle godine odsustva, vratio se na Nedelju mode u Njujorku, predstavivši 9. februara, ready to wear kolekciju za predstojeću sezonu, jesen/zimu 24/25.
Može se reći da je dizajner igrao na sigurno, sa za njega prepoznatljivim siluetama, komadima i detaljima poput pruga i palete boja koja se uglavnom sastojala od crvene, teget, bež, bele i crne. Ipak, evidentno je da je kolekcija jako nosiva, jer predstavlja fantastičan spoj urbanih i vanvremenskih trendova. Upravo zbog mogućnosti svog lakog rekreiranja poslužiće kao dobra inspiracija mnogim ljubiteljima mode, te joj prognoziramo veliki uspeh, čemu će, sigurni smo, doprineti i fantastičan marketing plan koji upravo imamo priliku da vidimo na društvenim mrežama.
Od samog mesta održavanja revije, do zvanica, povratak dizajnera na NYFW je toliko dobro osmišljen da Tommy-ev marketing tim definitivno zaslužuje povišicu. Ekipa gotovo da nije propustila niti jednu od čuvenih refernci i ikoničnih fraza o Njujorku i samom brendu, a sve prisutne su uključili u proces pravljenja kampanje, pa i samog sredovečnog modnog mogula, koji u jednom od reels videa čita vest o održavanju revije u simpatično nazvanim The Hilfiger Herald novinama.
Tommy Hilfiger u Grand Central stanici
Da nema boljeg spoja koji predstavlja Njujork potvrdilo nam je mesto održavanja revije, sav material koji je poslužio za najavu događaja, kao i pozivnice.
Primećena na Grand Central stanici, odevena u predivne Tommy Hilfiger komade: Lili Van der Woodsen. XOXO Gossip Girl – samo je jedan od brojnih komentara koji su se nizali ispod videa u kom je poznata glumica Kelly Rutherford, koja tumači ulogu majke protagonistkinje Serene Van der Woodsen u ikoničnoj seriji Tračara, posetila stanicu na kojoj se održava revija.
Ovom slični materijali ne prestaju da se nižu, jer je PR tim pored online popularnosti Keli Ruterford o kojoj smo ranije pisali, iskoristio i popularnost ostalih zvanica – poput Sofije Riči koja u promo videu iz svoje hotelske sobe poručuje The New York special – picu, dok se sprema za reviju.
Uspeh ove marketinške kampanje možemo videti već sada, broj sviđanja, deljenja i broj komentara na ovim objavama svedoči o uspostavljanu komunikacije sa publikom koja nije mogla ostati ravnodušna na snimljen sadržaj.
Pored čisto komercijalnog aspekta, može se reći da je Tommy imao na umu i aspekat infotejmenta (information + entertainment/ informacija + zabava) društvenih mreža kao kanala distribucije i komunikacije, na čemu im drugi brendovi mogu pozavideti.
Ipak, dok čekamo novi materijal na Hilfiger-ovom profilu, očekujemo i rezultate prodaje i nosivosti kolekcije, za koje se nadamo da će učvrstiti naše gledište.