Foto: Instagram/@tommyhilfiger

Tommy Hilfiger je majstor marketinga

Početak
18/02/2024

Čuveni modni kreator, Tommy Hilfiger, posle godine odsustva, vratio se na Nedelju mode u Njujorku, predstavivši 9. februara, ready to wear kolekciju za predstojeću sezonu, jesen/zimu 24/25.

Može se reći da je dizajner igrao na sigurno, sa za njega prepoznatljivim siluetama, komadima i detaljima poput pruga i palete boja koja se uglavnom sastojala od crvene, teget, bež, bele i crne. Ipak, evidentno je da je kolekcija jako nosiva, jer predstavlja fantastičan spoj urbanih i vanvremenskih trendova. Upravo zbog mogućnosti svog lakog rekreiranja poslužiće kao dobra inspiracija mnogim ljubiteljima mode, te joj prognoziramo veliki uspeh, čemu će, sigurni smo, doprineti i fantastičan marketing plan koji upravo imamo priliku da vidimo na društvenim mrežama.

Od samog mesta održavanja revije, do zvanica, povratak dizajnera na NYFW je toliko dobro osmišljen da Tommy-ev marketing tim definitivno zaslužuje povišicu. Ekipa gotovo da nije propustila niti jednu od čuvenih refernci i ikoničnih fraza o Njujorku i samom brendu, a sve prisutne su uključili u proces pravljenja kampanje, pa i samog sredovečnog modnog mogula, koji u jednom od reels videa čita vest o održavanju revije u simpatično nazvanim The Hilfiger Herald novinama.

Tommy Hilfiger u Grand Central stanici

Da nema boljeg spoja koji predstavlja Njujork potvrdilo nam je mesto održavanja revije, sav material koji je poslužio za najavu događaja, kao i pozivnice.

Primećena na Grand Central stanici, odevena u predivne Tommy Hilfiger komade: Lili Van der Woodsen. XOXO Gossip Girl – samo je jedan od brojnih komentara koji su se nizali ispod videa u kom je poznata glumica Kelly Rutherford, koja tumači ulogu majke protagonistkinje Serene Van der Woodsen u ikoničnoj seriji Tračara, posetila stanicu na kojoj se održava revija.

Ovom slični materijali ne prestaju da se nižu, jer je PR tim pored online popularnosti Keli Ruterford o kojoj smo ranije pisali, iskoristio i popularnost ostalih zvanica – poput Sofije Riči koja u promo videu iz svoje hotelske sobe poručuje The New York special – picu, dok se sprema za reviju.

Uspeh ove marketinške kampanje možemo videti već sada, broj sviđanja, deljenja i broj komentara na ovim objavama svedoči o uspostavljanu komunikacije sa publikom koja nije mogla ostati ravnodušna na snimljen sadržaj.

Pored čisto komercijalnog aspekta, može se reći da je Tommy imao na umu i aspekat infotejmenta (information + entertainment/ informacija + zabava) društvenih mreža kao kanala distribucije i komunikacije, na čemu im drugi brendovi mogu pozavideti.

Ipak, dok čekamo novi materijal na Hilfiger-ovom profilu, očekujemo i rezultate prodaje i nosivosti kolekcije, za koje se nadamo da će učvrstiti naše gledište.

Ostavite odgovor

Your email address will not be published.

NEWSLETTER

Prethnodni članak

Kada tragedija postane inspiracija – kratak osvrt na istoriju brenda Jacquemus

Sledeći članak

GUCCI trio koji “miriše” na proleće prošlog vremena

Ne propustite

Aleksandar Zabunović dizajnirao je najnovije koncertne kreacije za Beogradsku filharmoniju

Posebnim modnim defileom Beogradska filharmonija je predstavila novu koncertnu garderobu koju je

Sa Kikom Jovanović i magazinom LA VIE EN ROSE zavirite u atelje ZUHAIR MURAD u Parizu

Ja ne radim sa modom, ja jesam moda – rekla je jednom

Zabeležili smo jedinstvene Streetstyle fotografije sa Nedelje mode u Parizu za sezonu SS/2025

Na Nedelji mode u Parizu (proleće/leto 2025) koja je trajala od 23.