Foto: Instagram/@tommyhilfiger

Tommy Hilfiger je majstor marketinga

Početak
18/02/2024

Čuveni modni kreator, Tommy Hilfiger, posle godine odsustva, vratio se na Nedelju mode u Njujorku, predstavivši 9. februara, ready to wear kolekciju za predstojeću sezonu, jesen/zimu 24/25.

Može se reći da je dizajner igrao na sigurno, sa za njega prepoznatljivim siluetama, komadima i detaljima poput pruga i palete boja koja se uglavnom sastojala od crvene, teget, bež, bele i crne. Ipak, evidentno je da je kolekcija jako nosiva, jer predstavlja fantastičan spoj urbanih i vanvremenskih trendova. Upravo zbog mogućnosti svog lakog rekreiranja poslužiće kao dobra inspiracija mnogim ljubiteljima mode, te joj prognoziramo veliki uspeh, čemu će, sigurni smo, doprineti i fantastičan marketing plan koji upravo imamo priliku da vidimo na društvenim mrežama.

Od samog mesta održavanja revije, do zvanica, povratak dizajnera na NYFW je toliko dobro osmišljen da Tommy-ev marketing tim definitivno zaslužuje povišicu. Ekipa gotovo da nije propustila niti jednu od čuvenih refernci i ikoničnih fraza o Njujorku i samom brendu, a sve prisutne su uključili u proces pravljenja kampanje, pa i samog sredovečnog modnog mogula, koji u jednom od reels videa čita vest o održavanju revije u simpatično nazvanim The Hilfiger Herald novinama.

Tommy Hilfiger u Grand Central stanici

Da nema boljeg spoja koji predstavlja Njujork potvrdilo nam je mesto održavanja revije, sav material koji je poslužio za najavu događaja, kao i pozivnice.

Primećena na Grand Central stanici, odevena u predivne Tommy Hilfiger komade: Lili Van der Woodsen. XOXO Gossip Girl – samo je jedan od brojnih komentara koji su se nizali ispod videa u kom je poznata glumica Kelly Rutherford, koja tumači ulogu majke protagonistkinje Serene Van der Woodsen u ikoničnoj seriji Tračara, posetila stanicu na kojoj se održava revija.

Ovom slični materijali ne prestaju da se nižu, jer je PR tim pored online popularnosti Keli Ruterford o kojoj smo ranije pisali, iskoristio i popularnost ostalih zvanica – poput Sofije Riči koja u promo videu iz svoje hotelske sobe poručuje The New York special – picu, dok se sprema za reviju.

Uspeh ove marketinške kampanje možemo videti već sada, broj sviđanja, deljenja i broj komentara na ovim objavama svedoči o uspostavljanu komunikacije sa publikom koja nije mogla ostati ravnodušna na snimljen sadržaj.

Pored čisto komercijalnog aspekta, može se reći da je Tommy imao na umu i aspekat infotejmenta (information + entertainment/ informacija + zabava) društvenih mreža kao kanala distribucije i komunikacije, na čemu im drugi brendovi mogu pozavideti.

Ipak, dok čekamo novi materijal na Hilfiger-ovom profilu, očekujemo i rezultate prodaje i nosivosti kolekcije, za koje se nadamo da će učvrstiti naše gledište.

NEWSLETTER

Prethnodni članak

Kada tragedija postane inspiracija – kratak osvrt na istoriju brenda Jacquemus

Sledeći članak

GUCCI trio koji “miriše” na proleće prošlog vremena

Ne propustite

Nakit koji je pristupačan, a poznate ličnosti ga rado nose

Zašto nakit mora da bude skup da bi bio nošen, u trendu

Ime Vojislav Jeremić oblikovalo mušku modu međuratnog Beograda

Najboljim od beogradskih krojača za gospodu smatran je veliki boem Vojislav Voja

Kako su u “ono vreme” modni listovi doprineli emancipaciji srpskih žena?

U srpskoj prestonici je dolaskom štampe i modnih magazina tokom 20. veka,