PUT NIJE BIO LAK, ALI JE BIO VREDAN: Dunja Jovanić stvorila je brend BÉBÉ, a sa njim i neobjašnjivu magiju

Ona je posebna i ima svoj „pečat“. Nikada nije odustala od svojih snova i zbog toga je dotakla zvezde.

Dunja Jovanić je srpska influenserka i blogerka, koja zahvaljujući svom kvalitetnom sadržaju, broji više od 300.000 pratilaca na instagramu (@imfashionbabe). Brendom BÉBÉ (@bebebydunja) osvojila je srca na hiljade i hiljade dama, koje „deo nje“ nose na sebi zajedno sa kreacijama.

Dunja nam se u početku zahvalila na komplimentima koje smo joj uputili, ali zasigurno da bi joj svako ko je upozna udelio slične. Harizmatična je, pleni lepotom i pozitivnom energijom gde god se pojavi.

L Budući da si uspešna mlada žena, koliko je bilo teško u moru ljudi izdvojiti se, i od sebe napraviti brend?
– Sve je došlo vrlo spontano. Ja mislim da prave stvari u životu zaista dolaze spontano i vrlo sam ponosna na to gde sam došla i kakav put je iza mene. Put nije bio lak, ali je i te kako bio vredan. Ono što smatram da je najvažnija stvar, generalno kod mladih ljudi, jeste da imate harizmu. To je nešto čemu vas niko ne može naučiti, to je nešto što vi nosite u sebi i čime osvajate ljude, što privatno, što poslovno, što u vašem malom offline svetu, što u nekom velikom online svetu.

L Da li si nekada poklekla – da li se javio trenutak da kažeš sebi „Ne mogu više“ ? Ako jeste, šta te je guralo ka napred i NIKAD nije dalo da odustaneš?
– Ono što ljudi možda i ne znaju da sam ja prošla kroz mnogo trenutaka gde sam sebi rekla da ne mogu više. I dan danas ih ponekad prolazim, to se dešava u onim momentima kada se zapitam da li je sve ovo vredno mojih živaca, da li je ovo vrednom mog svakog dana i da li sam možda trebala da izaberim „lakši put“. Međutim, ja sam po prirodi jedan papir koji kada zgužvate, on se vrlo brzo sam vrati u prvobitno stanje i to je nešto što je deo moje prirode i samim tim deo mene, tako da sam za neke dobre stvari vrlo tvrdoglava i nisam osoba koja voli da odustaje. Naravno, čovek treba da obrati pažnju da ne preteruje i da nekada sluša i znakove pored puta. Nekada je bolje da od nečega odustanete, jer vas na drugom ćošku čeka nešto još mnogo bolje. Kod mene je bilo recimo dva ili tri veća momenta kada sam se zapitala da li treba ovo da nastavim, a ostali su bili dosta sitniji i mnogo sam srećna što sam slušala svoj osećaj i u tim momentima ipak nastavila dalje.

Da nije bilo samoizolacije zbig pandemije korona virusa 2020. godine, Dunja kaže da BÉBÉ ne bi ni nastao. U svaki proizvod unela je svoju energiju i dame su to prepoznale. Ne samo da su nosile pidžame, spavaćice… već su nosile i njenu „magiju“. Za nju je najveća sreća – sreća i zadovoljstvo ljudi koji kupuju proizvode.

L Kako se stvorila ideja za BÉBÉ, otkud tolika kreativnost, ko ti je bio inspiracija za proizvode?
– BÉBÉ by Dunja Jovanić je definitivno nešto što se ne bi desilo da nije bilo korone. Brend je bio u planu još u 2019. godini, ali ne u tom obliku. Ja sam oduvek bila pidžama devojka i dan danas veći deo svog vremena, pogotovo svog vremena kod kuće provodim u pidžami. Korona je bila krucijalna za pokretanje mog brenda zato što je konačno tokom karantina ljudima postalo važno kako izgledaju i kod kuće, jer su posle dugo dugo dugo godina kod kuće provodili mnogo više vremena nego što je to bilo napolju i kroz moje spontane story-je i možda najviše kroz moje žurke na Instagram live-u, gde sam uglavnom bila u pidžami. Ljudi su počeli da me pitaju koja pidžama/spavaćica je u pitanju i ubrzo nakon toga javila se ideja da konačno krenem sa brendom. Inspiracija za proizvode sam bila ja sama. Polazila sam od toga šta bi meni bilo udobno, u čemu bih se ja osećala sexy i kako bih ja volela da izgledam kod kuće. Ono što se desilo totalno spontano i neplanirano jeste da sam nekako u te proizvode utkala i svoju energiju, pa ljudi kada otvaraju proizvode mi se javljaju da kažu da su osetili neku magiju kad su obukli te proizvode i da su presrećni sa istima i zaista ne postoji veća sreća od toga.

L Da li prisustvuješ njihovoj izradi i koliko je zapravo rad na BÉBÉ zahtevan?
– Što se tiče izrade, ideja i svega ostalog što spada u proces stvaranja proizvoda, ja sam apsolutno deo svakog procesa i imam stav po pitanju svega, od šava do izbora materijala. Jako mi je bitno da su moji proizvodi nešto čime sam ja milion posto zadovoljna, jer samo na taj način mogu mirno da spavam i budem potpuno sigurna da će se to svideti i mojoj publici. Zapravo, ono što je najzahtevnije u ovom trenutku jeste da pronađem balans između svog primarnog posla influensera i mog brenda. Nadam se da ću u narednih nekoliko meseci uspeti u tome.

Foto: Ustupljene fotografije

L Šta te najviše usrećuje u poslu?
– Najveća sreća u ovome poslu jeste kada nekome popraviš dan. Generalno smatram da je u životu velika sreća kada nekome možeš da popraviš dan, a kada si osoba koju prati nekoliko stotina hiljada ljudi onda imaš priliku da nasmeješ mnogo veći broj ljudi što je posebna privilegija i to je definitivno najveći drive i nešto što me najviše vozi.

L Da li je u nastajanju brenda BÉBÉ bilo možda nekih nesigurnosti, kolebanja?
– Kada želite da izbacite neki proizvod koji je „savršen“ nemoguće je da se ne kolebate i ne razmišljate hiljadu puta da li ste pogrešili ovde ili tamo. Recimo, desilo se da sam ja najviše sumnjala u After Sex pidžamu, jer smo se sa njom najviše mučili oko kroja, oko materijala i oko apsolutno svake stvari koja se tiče te pidžame. Pre nego što sam je izbacila, nisam bila sigurna da li je to prava odluka, da li će se to ljudima dopasti, jer iako je potpuno klasična, nije nešto što svi imamo kod kuće i nije nešto u čemu sam vidjala moje drugarice. Zanimljivo je da ovaj proizvod zamalo da uopšte i ne izađe. Jedna od stvari koja je presudila da izađe jeste što sam pomislila da bi bilo totalno bezveze da izađem samo sa dva umesto sa tri proizvoda, ali kada u nešto uložite toliko truda, rada, volje i energije onda je nemoguće da ne ispadne nešto dobro i tako je danas After Sex pidžama i dan danas best seller i potpuni hit.

Od nedavno, Dunja je svoj svakodnevni rad dugi niz godina „od kuće“, promenila kancelarijom. Objanila nam je kako je zameniti krevet – foteljom. Ovaj postupak definisala je kao jednu od najboljih poslovnih odluka do sada.

L Zamenila si home office svojom kancelarijom, koliko je drugačije raditi van kuće nakon toliko godina rada od kuće?
– Ja se devet godina bavim ovim poslom, a u tih devet godina mogu da kažem da jedno četiri ili pet godina ne dižem glavu i da radim svakim danom sve više. U godini korone, ljudi su shvatili koliko je teško da radite od kuće, koliko je teško da se izolujete od svega što vas okružuje u kući, da li su to ljudi ili su to neoprani sudovi. Ja o tome nisam preterano razmišljala tokom korone, jer je to bila moja svakodnevnica. Međutim, kada sam krenula sa brendom, obim posla se znatno povećao, tim se povećao i shvatila sam da mi je posle devet godina dosta rada od kuće i da želim nekada da zaklopim kompjuter, ostavim ga u kancelariji i da dođem kući, a da ta kuća predstavlja moj mir, a ne moje radno mesto. Još uvek se privikavam i nekada ni u kancelariji ne mogu da pronađem svoj mir, jer sam navikla da to bude kod kuće. Međutim, sve više i više mi prija i mislim da je to jedna od mojih najboljih poslovnih odluka.

Foto: Ustupljene fotografije

L Šta radiš kada ti je „loš dan“, šta te oraspoloži?
– Zavisi od toga koliko mi je loš dan. Nekada umem da se saberem i da se ponašam kao da je sve ok, a nekada kada me stigne umor i ustanem na levu nogu i uz to se desi hiljadu sitnih problema na koje ne možeš da utičeš i koji su van tvoje moći, to ume da bude naporno kao i u svakom drugom poslu, kao i drugim ljudima koji se uopšte ne bave javnim poslom. Da budem potpuno iskrena, nekada je izazov animirati ljude, pevati kada ti se ne peva, nekada je izazov nabaciti osmeh kada ti do toga nije, ali ja sam neko ko uvek posmatra širu sliku i trudim se da stisnem zube i preguram taj dan i da sutra ustanem u šest ujutru sa osmehom na licu i moram da kažem da mi to usmeva. Naravno, ono što je nezaobilazno jeste rad na sebi. Na bilo koji način da radite na sebi, to se vidi i mislim da je to najvažnija stvar za napredak i pogotovo kada znate da je to normalno i da je život sklop loših i dobrih dana i da nas već sutra čeka sunce.

Za kraj, Dunja je imala važnu poruku za sve – „VAŽNO JE DA VOLITE ONO ČIME SE BAVITE“

L Mnogi potcenjuju influensere, a da ni ne znaju koliko truda i rada je potrebno uložiti u to. Šta bi poručila onome ko se odluči da zaplovi u taj svet i na kraju krajeva sledi tvoj primer?
– Ono što sam naučila tokom godina jeste da ne možemo stvari generalizovati kada je u pitanju influenserski posao. Postoje ljudi koji rade mnogo manje i koji zaista mogu ovaj posao da rade sa lakoćom i postoje oni ljudi koji su od svog hobija napravili biznis, kao što je sa mnom slučaj. Bilo da želite da se bavite ovim poslom iz hobija ili želite od ovoga da napravite biznis ili sutra imperiju, ono što je važno jeste da mnogo volite to čime se bavite i da ne ulazite u ovo zbog novca, popularnosti, koristi, jer ukoliko vas vodi ljubav onda je manja šansa da budete razočarani ukoliko rezultati ne stignu. Ukoliko to radite baš iz srca, rezultati će stići, samo je pitanje da li će to biti pre ili kasnije.

BONUS VIDEO: Making of BÉBÉ by Dunja Jovanić

Odgovori

Your email address will not be published.

Prethodni članak

ISTANČAN OSEĆAJ ZA LEPOTU: Aleksandra Kolarski na poseban način organizuje kasting za nova lica u Srbiji

Sledeći članak

KVALITET I LEPOTA: Manjine „Boondewa“ torbe po italijanskoj meri, osvojile Srbiju

Poslednje od Intervju