Foto: Ferrero

Prezime Ferrero i bogata istorija najprodavanijih slatkiša

Početak
31/10/2023

Jedan od najpoznatijih brendova Ferrero grupe nastao je 1982. godine u Albi, malom gradu u brdima Pijemonta u Italiji, sa željom da sav užitak sofisticiranog čokoladnog specijaliteta bude dostupan mnogo široj javnosti. U početku se prodavao samo u Evropi, ali je Ferrero Rocher ubrzo postao omiljena poslastica miliona ljudi širom sveta. Danas je svetski lider u svojoj kategoriji i prodaje se u 140 zemalja na pet kontinenata.

Ko je začetnik Ferrera?

Pjetro Ferrero; Foto: Wikipedia/Public domain

Michael Ferrero bio je italijanski biznismen i milijarder rođen 26. aprila 1925. u Doljaniju, kao jedino dete Pjetra Ferrera i njegove supruge Pjere Silario. Razvio je fabriku poznatih čokolada Ferrero iz male pekare i kafea svog oca u Albi (Pijemont) koji je uz to prodavao i domaće kolače.

Foto: Ferrero

Bio je najbogatija osoba u Italiji, sa ličnim bogatstvom od 26 milijardi dolara nadmašivši Silvija Berluskonija u martu 2008. U maju 2014. godine, Bloomberg Billionaires Index uvrstio je Ferrera kao 20. najbogatiju osobu na svetu. Preminuo je 2015. godine u Monaku.

Od 1997. godine, njegovi sinovi, Đovani i Pjetro Ferrero, zajedno su vodili kompaniju. Nakon što je Pjetro preminuo 2011. od srčanog udara tokom vožnje biciklom u Južnoj Africi, Đovani je do danas ostao jedini direktor ove kompanije.

Ferrero brendovi uključuju poznate proizvode: Ferrero Rocher, Nutella, Mon Cheri, Kinder Chocolate, Raffaello i Tic Tac.

Michael Ferrero

1982 – Lansiranje u Europi

Ferrero Rocher je lansiran u nekoliko evropskih zemalja. Prava asocijacija na Ferrero bio je ukus, zahvaljujući visokokvalitetnim sastojcima i prepoznatljivom zlatnom izgledu.

1983 – Prvi TV spot

Prvi nezaboravni TV spot Ferrero Rochera ubrzo je postao ikona reklame. Prikazuje dolazak Ferrero Rochera usmenom predajom: noviteta koji će biti svima na usnama. I tako je bilo…

1988 – Lansiranje u Sjedinjenim Američkim Državama

Ferrero Rocher lansiran je nacionalno u Sjedinjenim Američkim Državama. Tokom sledećih nekoliko godina, brend prerasta u vodeći brend u kategoriji premium čokolada.

1994 – Lansiranje u Kini

Ferrero Rocher se prodaje u Kini, uspostavljajući nacionalni ugled kao pionir u kategoriji premium čokolade.

1996 – Lansiranje u Rusiji

Nakon širenja u Sjedinjene Američke Države i Kinu, Ferrero Rocher se počine prodavati u Rusiji.

2014 – Grand Ferrero Rocher

Lansirana je posebna delicija Ferrero Rochera. Hrskava ljuska od mlečne čokolade, obogaćena blago prženim komadićima lešnika, umotana u zlato. Savršen poklon za deljenje…

2021 – Nove Ferrero Rocher čokolade

Iznenađujuće zadovoljstvo Ferrero Rochera donosi drugu dimenziju ukusne senzacije tekstura i ukusa u formi čokolade.

NEWSLETTER

Prethnodni članak

Vodimo vas u pariski kafe “Verlet” star 143 godine

Sledeći članak

Priča o devojci koja je bila oličenje stila starog Beograda

Ne propustite

Naporne prolećne alergije: ublažite simptome uz naše savete

Proleće, simbol buđenja prirode i svežine, može biti i vreme kada se

Evropska tura za ljubitelje mode

U susret Prvom maju i Uskrsu, te i neradnim danima mnogi razmišljaju

Izdvojili smo najlepša mesta u Italiji zbog kojih ćete odmah isplanirati put

Kada se govori o ovoj državi koja je smeštena u Sredozemnom  moru