Foto: Pexels/ Ana Daza

Nova tehnika šminkanja – Rumenilo po abecedi

Početak
06/04/2024

Rumenilo već odavno važi da nezaobilazan deo naše rutine šminkanja. Pozicija rumenila može u mnogome uticati na vaš izgled šminike. Pravilna aplikacija prizvoda može komlementovati vašem licu. Stoga smo primetili trend prema kome način na koji šminkeri stavljaju rumenilo svojim poznatim klijentima naliči oblicima slova abecede. “Alphabet blush” tehniku, kako je u svetu lepote nazivaju, možete isprobati i sami, prateći uputstva koja slede.

Ovu tekhniku najlakše je postići uz pomoć tečnog rumenila, koje se tradicionalno nanosi na predeo jagodica i duž jahodicnih kosti. Medjutim, u zavisnosti od oblika odredjenih slova moguće je porumeneti i deo nosa i slepoočnica.

Iscrtavanjem različitih slova abecede na licu rumenilom, postižete različite efekte:

  • – na jagodicama, vizuelno podiže i zateže lice
  • C – na slepoočnicama ističe širinu čeonog dela lica
  • U – na jagodicama, daje punoću
  • V – paralelno, duž jagodičnih kosti ih prirodno konturiše
  • W – duž jagodica i nosa, deluje mladalački, pogotovo uz iscrtane pegice
  • O – na jagodicama važi za tradicionalnu tehniku aplikacije rumenila i deluje sveže i prirodno

Predlažemo da pre nego što nasneste rumenilo po abecedi, obratite pažnju na obilik rumenila neke poznate ličnosti koja ima identične crte lica. Ukoliko ipak volite da eksperimetišete dok se šminkate, isprobajte iscrtavanje različitih slova rumenilom, dok ne odlučite šta vam najbolje pristaje. 

Ostavite odgovor

Your email address will not be published.

NEWSLETTER

Prethnodni članak

Spisak prirodnih dnevnih krema za negu lica

Sledeći članak

Tehnike pomoću kojih ćete na prirodan način vratiti licu sjaj

Ne propustite

Šta treba da sadrži neseser dame koja želi minimalno šminke na svom licu?

U vremenu kada se scena lepote svakodnevno pretrpava novim trendovima, filterima i

Zlatna kap u bočici: izdvajamo fine mirisne note od meda

Postoji nešto drevno, opojno i gotovo mitsko u mirisu meda. To nije

Novi niche parfem koji nas je osvojio: Gâteau à l’ananas – miris koji osvaja kao najfiniji francuski desert

Kada luksuzni brend kao što je Tomavicci najavljuje novi parfem, svet mirisa dobija novu