Balenciaga održala najčudniju modnu reviju u saradnji sa Adidasom: Imamo proizvod na koji publika reaguje

Foto: Courtesy of Balenciaga

Balenciaga šou je počeo zvonom. Kao pred početak časa, u nedelju, 22. maja. Odelo od lateksa potpuno je zaklanjalo lica modela. Delovali su kao neka druga vrsta. Ovo je jedna od najčudnijih modnih revija ikada. Balenciaga u saradnji sa Adidasom, napravila je do sada neviđeni spektakl.

– Moramo da izazovemo emocije – rekao je kreativni direktor ovog brenda Demna Gvasalia iza scene, noseći sopstvenu masku koja zaklanja lice u potpunosti i nastavio:

– Živimo u zastrašujućem svetu, i mislim da je moda odraz toga… Mislim da je ova revija to i pokazala. Na njoj je prošetalo 100 „izmišljenih lica“. Međutim, greška je smatrati kolekciju ili njenu prezentaciju kritikom kapitalizma. Imamo proizvod na koji publika reaguje – rekao je Demna.

Treći deo prikazao je saradnju sa Adidasom. I dalje nije mogla da se izbegne Balenciagina crta proizvodnje visokoklasnih dukseva sa Garde-Robe-om — i to odlično radi — ovaj odeljak je potvrdio stalnu dominaciju sportske odeće.

Tu su prikazane i trenerke, široke majice, bokserice, sve sa ikoničnim Adidasovim prugama, modifikovanim trolisnim logom ili imenom Balenciaga ispisanim malim slovima ispod logoa „partnera“. Veći deo je bio dostupan za kupovinu ili pretprodaju na Balenciaga.com neposredno pre revije. Iako se dogodio pad njujorške berze, ova Balenciaga revija odrađena je profesionalno, samouvereno, a bila je raznovrsna i složićete se, pomalo opasna.

Pogledajte kompletnu reviju u videu ispod:

Odgovori

Your email address will not be published.

Prethodni članak

CHANEL predstavio novu kolekciju u Monte Karlu

Sledeći članak

Lokalna španska umetnost, muzika i istorija na DIOR Cruise 2023

Poslednje od Runway