Na Milanskoj nedelji mode tokom proteklog septembra, veliki italijanski brend Gucci je predstavio svoju kolekciju za proleće ’24, zvanični debi nocog kreativnog direktora Sabata De Sarna. Ovo je ujedno i označavalo početak nove era ovog dobro poznatog brenda. Od tada, rekli bismo da su se unutar proizvodnje i dizajna promenile mnoge stvari.
Novi kreativni direktor je uneo mnogo više crvene boje u same kolekcije. Od te modne revije, crvena je dominantna na blejzerima i suknjama sa visokim izrezima na butinama.
Posebni noviteti istakli su se na obući. Uvedeno je mnogo retro-pampa, sa izduženim prednjim delom, oštrim vrhovima i zlatnog lančića sa natpisom Gucci. Novitet koji se da videti u kreacijama ove modne kuće jesu visoke cipele sa platformama, urađene u ravnom stilu poput Gučijevih tradicionalnih Horsebit mokasina. Prema našoj oceni, ovakav izgled cipela je nedopustiv da se nosi bilo gde, osim na modnoj pisti – kao prikaz koliko moda može daleko otići. Ovo zasigurno nije nešto što želimo videti na ulicama.
Sada je reč o Gucci brendu, međutim, ukoliko se svaki manji brend ugleda i pokuša da “kopira” izgled ovih cipela, tu nastaje problem…
Između ostalog, ocenite sami i u komentarima možete da nam napišete šta mislite o izgledu ovih cipela.