Pandora je osnovana 1982. godine sa sedištem u Kopenhagenu, od strane Per Enevoldsena, koji je u trenutku osnivanja bio tridesetogodišnjak.
Godine 1999. odlučeno je da se stvori zlatna narukvica od 14 K pod nazivom Pandora Charm. 2000. godine stigla je mala serija ovih narukvica. Potražnja je bila zapanjujuća. Narukvice su postale poznate širom sveta. 2005. godine, Enevoldsen je otvorio 6-spratnu fabriku nakita Pandora u Bangkoku.
Nakit je dobio sve veću popularnost i proizvodnja se postepeno širila. I danas, Pandora unikatan i detaljan dizajn kombinuje tradicionalan zanat i modernu tehnologiju i prodaje se u više od 100 zemalja na šest kontinenata u otprilike 7,700 prodajnih mesta, uključujući više od 2,600 konceptualnih prodavnica.
Kada je u pitanju Pandorina narukvica, značenje iza priveska omogućava osobi da kreativno izrazi svoje emocije, ličnost i stil. Svaka ženska osoba ima dragocene trenutke koje želi da sačuva, originalnost koju želi da ispolji, i film koji želi da prepriča – zato je ovaj ručno izrađen nakit idealna prilika za to.
Privesci se mogu birati po želji što vam omogućava da kreirate nakit baš po vašoj meri i preferencijama.
Kako prepoznati originalnu Pandora narukvicu?
U nastavku vam donosimo nekoliko ključnih elemenata za prepoznavanje originalne Pandora narukvice:
- Prvo, originalne Pandora narukvice su napravljene od visokokvalitetnih materijala, a privesci su ručno izrađeni, što znači da nema fabričkog štancanja.
- Svaki privezak ima oznaku “PANDORA”, a na unutrašnjoj strani nalazi se brojna oznaka koja ukazuje na vrstu materijala proizvoda (zlato ili srebro).
- Originalna Pandora narukvica ima patentiranu kopču koja se lako otvara i zatvara, dok su lažne Pandora narukvice često lošije izrađene i kopče mogu biti oštećene ili nepravilno postavljene.
- Svako pakovanje je prekriveno belom kožom, dok je na unutrašnjoj strani utisnut logo brenda.
- Original Pandora narukvica uvek dolazi u kutiji koja sadrži i sertifikat autentičnosti. Ako je kutija loše izrađena, to može ukazati na lažnu narukvicu.
- Na proizvodima original nakita su ugravirana 3 slova „ALE„, koja označavaju inicijale osnivača brenda, Algot Enevoldsen. Zlatni nakit je obeležen slovom „G„, nakon čega usleđuje oznaka zlata (na primer “G585”, što sugeriše da je reč o leguri zlata sa 58.5% čistog zlata). Srebrni nakit je obeležen slovom „S„, a roze zlato ili rose gold sa oznakom „MET„.Proizvodi koji su napravljeni pre 2011. godine nisu imali slovne oznake, a nakit od roze zlata je nosio oznaku „R“ do 2018. godine.
- Kruna iznad slova „O“ u nazivu brenda je takođe pokazatelj autentičnosti nakita, pa ukoliko kopče nemaju oznaku – verovatno je reč o kopiji. Proizvodi pre 2008. godine nisu imali krunu, ali se oni retko nalaze u prodavnicama.