Postoje ruževi koji naglašavaju usne i postoje oni koji ulaze u istoriju. U svetu luksuza, jedan proizvod nadmašuje sve granice estetike i pretvara čin šminkanja u luksuzni ritual. Upravo vam o takvom govorimo u današnjem tekstu, kao i onima koji su mu “za petama”.

Visoka moda u kozmetici
Najskuplji ruž za usne na svetu, H. Couture Beauty Diamond Lipstick, ne krije svoju ekstravaganciju. Cena od 14 miliona dolara čini ga ne samo simbolom raskoši već i manifestom ideje da lepota može biti apsolutni luksuz. Pakovanje ruža izrađeno je od 110 grama čistog 18-karatnog zlata, ukrašeno sa 2.500 plavih i 1.200 roze dijamanata. Svaki komad se personalizuje po želji kupca – gravurom, izborom tonova i posebnim detaljima. Uz ruž dolazi i maskara, doživotne dopune i 24/7 usluga posvećena jednoj osobi.
Zapažamo, ovo jeste iskustvo, ritual i statusni simbol u jednom, međutim, da li je neophodno na tržištu? Smatramo da nije, jer i “obični ruževi” daju lep izgled ženskim usnama. Takođe, rekli bismo da je ova cena samo cena pakovanja, ali ne predstavlja odraz kvaliteta samog ruža.
Francuski brend takođe ponudio najskuplji ruž

Za one koji veruju da raskoš može biti i “suptilna”, francuski brend Guerlain nudi svoj dragulj: KissKiss Gold and Diamond Lipstick, vredan 62.000 dolara. Ruž je izrađen od 18-karatnog zlata i ukrašen sa 199 dijamanata, ukupne karatnosti 2,2. Dolazi u drvenom koferčiću, uz mogućnosti dopune.
Dior Rouge Premier

Rouge Premier iz kuće Dior košta oko 500 dolara. Porcelanska ambalaža, mikro-čestice 24-karatno zlato, hibiskus ekstrakt i jojoba ulje čine ga pravim draguljem svakodnevnog beauty rituala. Koncept dopune ga približava luksuzu koje se može “ponavljati”.
Iako ove cifre i detalji oduzimaju dah, postavlja se pitanje – da li ruž za 14 miliona dolara zaista opravdava svoju cenu? U svetu gde luksuz često prelazi granice funkcionalnog (i realnog), ovi ruževi više liče na umetnička dela i kolekcionarske primerke nego na savkodnevni proizvod. U suštini, luksuz je u oku posmatrača, a ovi zlatni i dijamantski “komadi” verovatno su više marketing i predstavljaju puko dokazivanje na tržištu.