Au revoir, Pariz; Buongiorno, Rim! Emily In Paris je završila svoju četvrtu sezonu, a mnogi sa nestrpljenjem čekaju petu, kako bi videli šta će se dešavati sa junakinjom poznate ljubavne drame.
Neki od najboljih trenutaka serije zapravo se fokusiraju na prošlost – posebno na staru holivudsku legendu Odri Hepbern (Audrey Hepburn).
Dok su gledaoci serije Emily In Paris od početka potvrđivali sličnost između holivudske ikone i savremene glumačke zvezde Lily Collins, četvrta, odnosno poslednja sezona je podigla stvari na novi nivo uz rekreacije nekih od najikoničnijih izgleda Audrey Hepburn na filmskom platnu.
Funny Face
Opsesija Emiliy In Paris Audrey Hepburn, počela je još u prvoj sezoni scenom koja je najdirektnije povezuje sa nekadašnjom glumicom. Iako Emily nije rekonstruisala specifične izglede iz filma Funny Face iz 1957. godine, serija je postavila Emily u sličnu siluetu na potpuno istim stepenicama pariske opere na kojima je Hepburn pozirala tokom filma Funny face.
Konsultant za kostimografiju Patriša Fild je Emily takođe stilizovala i ogrlicom pretvorenom u tijaru koja odgovara još jednom kultnom modnom momentu iz filma Funny face.
Roman Holiday
Nakon što su druga i treća sezona uglavnom ograničile Emily na šminku i frizuru nalik Audrey, četvrta sezona se bavi potpunom rekonstrukcijom njenog izgleda – uključujući omaž filmu Roman Holiday u jednoj epizodi serije Emily In Paris koja se doslovno i naziva “Odmor u Rimu”. Dok bi Emily mogla povezati svoju romantičnu Vespa turneju po Rimu sa filmom Lizzie McGuire, demantuje je to što se zapravo od glave do pete oblači u istu odeću koju Hepbernova junakinja En u filmu “Roman Holiday”.
Charade
Druga direktna kostimirana rekreacija u četvrtoj sezoni dolazi iz čudnijeg ugla Hepbernove filmografije – filma Charade iz 1963. Alfreda Hičkoka. Za Emilin katastrofalni Božić u francuskim Alpima, kostimograf Merilin Fitusi se potrudio da ponovi tačan izgled Hepbernove junakinje iz pomenutog filma.
My Fair Lady
Tokom četvrte sezone Emily in Paris imali smo prilike da vidimo glumicu Lily Collins u savršenoj crno beloj toaleti sa glomaznim šeširom. Dizajner Harris Reed je očigledno inspiraciju pronašao direktno iz čuvene crno-bele kreacije Audrey Hepburn za potrebe snimanja filma My Fair Lady. Budući da je radnja pomenutog filma smeštena u 1900-im, dizajner se za Emily in Paris odlučio za nešto moderniji izgled, u istim bojama,
Breakfast at Tiffany’s
Još jedan rekreirani izgled Audrey Hepburn jeste iz kultnog filma Breakfast at Tiffany’s, s tim što Emily in Paris ovoga puta pojednostavljuje svoj izgled i ne bira eleganciju iz 1960-ih godina praćenu crnom dugom Givenchy haljinom, već se okreće ka modernijem izgledu. Emily takođe menja bisere i tijaru za šal od kašmira koji joj je pristajao kao nakit. Iako možda doslovce ovaj izgled ne liči na Audrey Hepburn, složićete se sa nama da podeća, samo što je modernizovana verzija.
Naslovna fotografija: Wikipedia/Public domain